joi, 12 noiembrie 2015

Toamna.










Cel mai frumos rasarit de soare este de regula toamna.
Din punct de vedere toamna este unul dintre cel mai frumos anotimp pentru ca atunci animalele se pregatesc pentru hibernare altele pentru plecarea in tarile calde.

Ei bine o experienta placuta de a mea in aceasta toamna este ca am mers sa dau o speranta unei vieti omenesti care are nevoie de sange da am fost sa donez sange pentru cei care au mare nevoie de asa ceva.
Macar cu atata sa pot ajuta si eu pe unul dintre semeni mei daca altcumva nu am putut.

In imaginile alaturate sunt prezentate cele mai frumoase culori care frunzele le capata atunci cand e momentul sa cada jos magnifice aceste culori care doar o data  pe an se pot vedea doar o data avem aceasta ocazie unica si foarte speciala pentru cei care sunt pasionati de natura si de structura culorilor.

 
Tin neparat sa adaug si ultima imagine pentru ca ea pare banala dar credetima chear nu e.
In aceasta imagine este surprinsa un pod si oamnei care merg fiecare unde doreste, pe aici merg si eu in fiecare dimineata la scoala si in fiecare zi analizez acest pod si frumusetea apei curgatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu