luni, 13 mai 2013

Amenajarea Parcului

Aceasta domnisoara pe nume Lorena a lasat mindria de o parte si a venit alaturi de noi citi va elevi de la Colegiul Tehnic Constantin Brancus.
Am plecat impreuna sa amenajam un parc din oras pentru ca natura este cea mai importanta mai presus decit mindria si alte lucruri inutile am fost insotiti de citi va profesori si am mers la sapa si la plantat de flori.
Lorena domnisoara din imagine este o domnisoara serioasa cu capu pe umeri si am inteles din ceia ce am vorbin noi acolo am inteles ca ii place ceia ce face si ii place sa se implice in actiuni de voluntariat.
Noi elevi care am fost acolo suntem implicati intr-un proiect Comenius si avem de amenajat citeva parcuri date in primire de primarie si bine inteles sa le ingrijim si sa arate bine si la aspect si la tot. Adica ca trecatorilor sa le placa ceia ce vad cind trec prin acest parc da va fi foart frumos cind lucrarea noastre va fi finalizata.
Ori care copil poate sa vina sa se implice in acest proiect daca iubeste natura si daca este serios bineinteles si daca ii place sa munceasca un pic si sa transpire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu