vineri, 24 mai 2013

Corectare



Padure:  gramada:  ciocan

Pădurea din România o gramadă mare de lemne taiate şi sparte cu ciocanu

Într-o zi am mers cu niste prieteni la padure la un pignic. Şi ajunsi noi în padure am gasit ceva WOW locul unde tot mergeam  noi la pignic lam gasit fara nici un copac padurea era defişată de tot şi doar ce a mai ramas din ea era doar o gramadă uriaşa de lemne şi cîţi va oameni care le spărgeau cu ciocanele să le poată  încarca pe masini si apoi sa le ducă si să le vindă.
Normal ca nu am stat cu miinile în buzunare cînd am văzut aşa ceva am sunat la protectia mediului să vadă dacă e în regulă  acea defisare si am ramas acolo pină au venit cei de la protectia mediului şi normal că nu era legal ceia ce faceau ei acolo.
Au fost cîtiva arestati şi pusi să platească şi apoi să  vină să planteze iar copaci şi acea padure să revină la normal . Am ajutat şi noi la plantatie şi in cîţiva ani să sperem ca locul nostru de pignic va fi iar ca inainte adica un loc minunat şi un aier curat care îţi dă o bucurie si o stare de spirit minunată.

Pentru azi noi am avut de facut o compunere cu cuvintele respective- padure,
gramada, ciocan. Da o trebuit putina imaginatie sa realizam aca ceva. Cele cu rosu sunt greselile da am cam multe da sa speram ca pe viitor nu o sa mai am atitea am fost corectat de colegul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu