joi, 9 octombrie 2014

Inlocuirea monitoarelor



Astazi am fost in cabinetul de AUTOCAD acolo am avut de realizat cateva schimburi intre monitoarele calculatoarelor si inlocuirea celor care erau defecte.
Am fost insotit de domnul diriginte si de colegi.
Fiecare dintre noi am avut de realizat un lucru si de a fi siguri ca acel lucru functioneaza perfect dupa inlocuire.
Am urmat cu grija indrumarile domnului diriginte si am facut exact ce trebuia nu altceva nu a fost o munca grea foarte usor adica pentru mine a fost foarte simplu de executat acel lucru.
In timp ce faceam toate acestea uni dintre noi nu dau nume mai radeau mai se bateau dar in acelasi timp am facut treaba buna si profesoara acelui cabinet a fost multumita de prestatia noastra adica ca nu ne batem joc de ceia ce facem si intradevar facem.
Suntem o clasa buna cu putine lipsuri dar in acelasi timp incercam se le completam sis a fim o clasa model suntem linistiti nu chear tot timpul dar in timpul orei suntem linistiti si facem tot ce ni se cere uni dintre noi bineinteles.
Acele monitoare care leam inlocuit in cabinetul de AUTOCAD  au fost aduse la noi in cabinet pentru depozitare si pentru a nu ocupa spatiu in acel cabinet .
 Nu prea mai am ce sa spun pentru ca cam atatea am facut acolo si nu am asa o imaginative bogata incat sa dezvolt atat de tare aceasta ideie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu