luni, 14 octombrie 2013

Sedinta Foto

Azi  am fost impreuna cu clasa noastara X-B in parcul Sandor  Petofil pentru o sedinta foto fiecare elev a avut de facut o serie de cinci poze.
Am stat cam vreo soua ore pina am realizat aceste poze am facut doua echipe si ca si in fiecare echipa am avut nevoie de un sef de echipa si un secretar. Cam greu am realizat aceste poze adica pina nea venit inspiratia la fie care am avut foarte multe obiecte si fenomene de natura pentru a realiza aceste fotografii.
Am fost ajutati si de acest anotimp frumos toamna ma ales cind frunzele sun asa ruginii si cad asa frumos din copaci da foarte frumos si in acest parc am avut si peisaje frumoase daca siii cum sa faci poza din ce colt si din parte ai vrea sa o realizezi sa iasa ceva foarte frumos.
Eu cred ca mam descurcat destul de bine adica am facut aceste cinci poze si nu meam batut joc de ele ca si alti.
Si cred ca doar daca ai fi putin deplasat daca nu ai sti sa realizezi aceste poze. Am facut si poze de facebook si poze in miscare si alte tipuri de poze.
poza de tip wallpaper.-1
poza de tip facebook-2
poza de tip miscare-3
poza de tip macro-4
poza de tip portret-5





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu