vineri, 18 octombrie 2013

Ziua de Cutremur

Azi in data de 18-X-2013 la ora 11-15 am avut o simulare in caz de cutremur.
Am avut la cunostinta normele de protectie in caz de cutremur ni sa citit cum trebuie sa procedam in caz de cutremur.
In primul rind nu trebuie sa iti pierzi calmul pentru ca daca intram in panica nu mai stim cum sa procedam si nu stim ce sa facem.
In caz de cutremur si suntem intr-o incapere  nu trebuie imediat sa iesim afara pentru ca ne-am calca unu pe altu in picioare si nu am mai ajunge vii pina afara.
Trebuie sa fim calmi si sa lumam pozitia ghemuit si sa ne bagam sub o masa sau sa stam sub o grinda mai puternica din acea incapere sau sa ne asezam linga un perete fara geamuri si pe de o alta parte nu trebuie sa stam in nici un caz linga geamuri sau linga un dulap pentru ca sar putea intimpla sa cada ceva pe noi si sa fiim raniti grav.
Am intrat si noi sub banci dupa ce am avut la cunostinta aceste lucruri si am stat sub banca pina cind a incetat cutremurul.
                               Avertizment in caz de cutremur nu va pierdet calmul si nu intrati in panica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu